Werkgebieden

  • Relatiemanagement

    De ontwikkelingen in de zorg hebben geleid tot een grote complexiteit van de wet- en regelgeving. Dit is ook terug te zien in de hoeveelheid partijen die hierbij betrokken zijn: van zorgaanbieders en zorgkantoren tot UWV en de Belastingdienst. De samenwerking tussen al deze partijen wordt ‘de zorgketen’ genoemd. Het CAK is de spin in dit web en de laatste en meest zichtbare schakel in die keten.

    Lees meer
  • Staf

    Onze stafdiensten zijn: Strategie & Beleid, Communicatie, Corporate Control, Human Resources en Informatiemanagement.

    Lees meer
  • Management

    Het CAK stimuleert dat medewerkers verantwoordelijkheid nemen, resultaat voorop stellen, oog hebben voor de omgeving en bovenal trots zijn op hun werk en het CAK.

    Lees meer
  • Financieel

    De afdeling Incasso & Excasso is onderdeel van de unit Backoffice en heeft als primaire taak het innen van de opgelegde eigen bijdragen voor de regelingen die vallen onder de AWBZ en Wmo.

    Lees meer
  • Administratief

    Voor het ministerie van VWS voeren wij een aantal wettelijke taken uit. Het uitvoeren van deze taken gebeurt o.a. in verschillende administratieve functies binnen het CAK.

    Lees meer
  • ICT

    Ruim 1,5 miljoen klanten , circa 2600 zorgaanbieders en bijna 400 gemeenten leveren gegevens bij ons aan. Gegevens die wij verwerken tot onder andere 7 miljoen facturen per jaar. Om de diverse financiële en administratieve regelingen goed te kunnen uitvoeren, is betrouwbare ICT-infrastructuur en software voor interne en externe ondersteuning van essentieel belang.

    Lees meer
  • klantcontact

    Klantcontact

    Ons Klant Contact Center (KCC) is de spil in de dienstverlening aan onze klanten en daarmee van niet te onderschatten waarde voor onze organisatie.

    Lees meer