Als CAK willen we het iedere dag beter doen voor de burger. In de Stand van de Uitvoering 2024 signaleren we 8 knelpunten die volgens ons vanuit maatschappelijk perspectief en met het oog op dienstverlening aan burgers beter kunnen.
Dag van de Publieke Dienstverlening: samen werken aan vereenvoudiging
29 juni 2023
Het uitwisselen van data en kennis om burgers verder te helpen en maatschappelijke vraagstukken zoals schulden aan te pakken? Het kan! Over dit onderwerp gingen we op de Dag van de Publieke Dienstverlening in gesprek met ruim 30 gasten uit politiek, beleid, uitvoering, bedrijfsleven en de samenleving.
CAK biedt politiek zes oplossingen aan om burgers verder te helpen
22 juni 2023
Vandaag brengen wij onze jaarlijkse Stand van de Uitvoering uit. Hierin signaleren wij aandachtspunten in de uitvoering naar de Eerste en Tweede Kamer, die volgens ons vanuit maatschappelijk perspectief en met oog op dienstverlening aan burgers beter kunnen.
Samenwerkings- verband met CAK wint Good Practice Award 2022
25 november 2022
Het initiatief ‘Digitale inclusie: Leave no one behind’ van de Manifestgroep – waar het CAK onderdeel van is – won donderdag 24 november de Good Practice Award 2022.
CAK sluit zich als eerste publieke dienstverlener aan op Schuldenknooppunt
18 november 2022
Op woensdag 16 november ondertekende CAK-bestuursvoorzitter Hans Ouwehand een aansluiting op het Schuldenknooppunt. Een aansluitovereenkomst om burgers met schulden sneller en efficiënter te kunnen helpen.
Wij kijken terug op een jaar waarin een stevig fundament is gelegd waarop we de komende jaren kunnen verder bouwen. Waarin we stappen hebben gezet in het bieden van dienstverlening met de menselijke maat. En waarin we groeien naar een lerende organisatie.