Vacatures

Filter selectie ►
  • Lid Clientenraad

    Als publieke dienstverlener voert het CAK regelingen uit in opdracht van de overheid. Het CAK vertaalt wetten en regels naar persoonlijke en begrijpelijke dienstverlening. Of het nu gaat om de berekening van een eigen bijdrage voor hulp in het huishouden of de afgifte van een Schengenverklaring; de persoonlijke situatie van de klant vormt het uitgangspunt

    Lees meer
  • Manager Bedrijfsvoering (FA, Inkoop & FM)

    Het CAK gaat voor de ambitie om zich te ontwikkelen tot de voorbeeld publieke dienstverlener. Kenmerkend is een snelle, foutloze en gemakkelijke dienstverlening als standaard. Hiervoor gaat het CAK fundamenteel veranderen op de gebieden van organisatie, processen & systemen en cultuur & communicatie middels het nieuwe bedrijfsmodel waarin regeling gericht werken centraal staat. De manager

    Lees meer
  • Klachtencoordinator

    De Klachtencoördinator is verantwoordelijk voor het oplossen van formele klachten die worden ingediend conform de Algemene wet bestuursrecht. Het gaat hierbij om het behandelen van uitsluitend complexere klachten van burgers, die via de Nationale Ombudsman, een ministerie of een andere institutionele partij binnenkomen. Deze functie is (in ieder geval tijdelijk) belegd bij de afdeling Bestuurszaken. De Klachtencoördinator rapporteert

    Lees meer