Klantcontact

Ons Klant Contact Center (KCC) is de spil in de dienstverlening aan onze klanten. Daarmee is deze afdeling van grote waarde voor onze organisatie. Alle medewerkers in het KCC zijn volledig thuis in de ingewikkelde wet- en regelgeving die het CAK uitvoert. Ze kunnen glasheldere antwoorden geven op de vragen van onze klanten. In 2015 deed ons KCC dit 1,5 miljoen keer en beantwoordden de medewerkers 90.000 brieven en e-mails van klanten.

Vanwege onze complexe dienstverlening en de diverse doelgroepen die wij bedienen, is werken in ons KCC behoorlijk uitdagend en niet voor iedereen weggelegd. Alleen als je beschikt over een groot empathisch vermogen, uitstekende gesprekstechnieken en een volledige beheersing van de wet- en regelgeving voel jij je bij ons op je plek. Bovendien moet je beschikken over een zekere mate van mentale weerbaarheid, bijvoorbeeld wanneer klanten een bozige toon aanslaan. Uiteraard word je goed opgeleid en begeleid door onze trainers van HR Development.

Onderlinge sfeer en collegialiteit

Werken in ons KCC betekent zinvol en maatschappelijk betrokken werken in een menselijke, betrouwbare en professionele omgeving. De onderlinge sfeer en collegialiteit zijn een goede reden om bij ons te komen werken. Bovendien is er ruime aandacht voor persoonlijke ontwikkeling, onder meer door coaching op de werkvloer en de verschillende trainingen die ons team van HR Development aanbiedt. Als het om het salaris gaat, kunnen we ons prima meten met andere klantcontactomgevingen.

Bekijk de vacatures

Word jij onze nieuwe collega op het Klant Contact Center? Reageer dan nu op een van de vacatures.

Als er nu geen vacature is, blijf dan op de hoogte door hier een job alert aan te maken.