Administratief

Voor het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport voeren wij een aantal wettelijke taken uit. Uitvoering van deze taken gebeurt onder meer in verschillende administratieve functies binnen het CAK.



De Backoffice bijvoorbeeld verzorgt de vaststelling, oplegging en inning van de eigen bijdrage van de geleverde zorg aan onze klanten. De benodigde gegevens krijgen we van diverse organisaties aangeleverd. Op basis van deze gegevens factureren wij maandelijks o.a. de eigen bijdrage aan ongeveer 110.000 klanten voor de Wet langdurige zorg en aan circa 450.000 klanten voor de Wet maatschappelijke ondersteuning. De Frontoffice is verantwoordelijk voor het juist, klantgericht en tijdig afhandelen van klantvragen en verzoeken. Naast het Klant Contact Center (KCC) zijn hier verschillende functies op administratief gebied. Bijvoorbeeld voor complexe klantdossiers en de duizenden binnengekomen e-mails en brieven. De afdeling Bezwaar & Beroep, waar onze juristen werken, valt ook onder de Frontoffice.

Ontwikkelmogelijkheden

Centraal in het werk staat altijd dat je verantwoordelijkheid neemt, klantgericht bent en een focus hebt op samenwerken. Ons werkveld en de wetgeving is onderhevig aan veranderingen. Ook in een administratieve functie komen er daarom veel nieuwe uitdagingen op je af. Leren en jezelf blijven ontwikkelen vinden wij als professionele werkgever belangrijk. Om je hierin te faciliteren, bieden we, naast persoonlijke ontwikkelgesprekken met je leidinggevende, onder meer een digitale leeromgeving aan. Deze CAK Academie biedt toegang tot trainingen, cursussen en workshops die je klassikaal en/of online kunt volgen.