Sollicitatieprocedure

Heb je een passende vacature gevonden en online gesolliciteerd? Dan ontvang je binnen 10 werkdagen ná de sluitingsdatum een reactie van ons. Wanneer we op basis van jouw CV en motivatie een match zien, dan kun je het volgende verwachten.

Eerste gesprek

In het eerste gesprek maken we kennis met elkaar, zodat we een goed beeld kunnen vormen. Jij van ons als organisatie, de functie en de bedrijfscultuur. En wij van jou, je motivatie en jouw kennis en ervaring. Natuurlijk kun je vragen stellen. Dit eerste gesprek heb je meestal met een recruiter of HR-adviseur en de leidinggevende die de vacature open heeft staan.

Vervolggesprek

Na het eerste gesprek nemen we contact met je op. Want, we zijn benieuwd hoe je het eerste gesprek hebt ervaren. Als wij beiden enthousiast zijn, nodigen we je uit voor een vervolggesprek. Hierin gaan we dieper in op de functie-inhoud en jouw kennis en ervaringen. Voor sommige functies vragen we je een (online) assessment te doen. Je leest hierover in de vacature.

Match!

Aan de hand van de gesprekken en eventuele resultaten van het assessment bepalen we of jij de geschikte kandidaat bent voor de functie. Zien we beiden een match? Dan ontvang je van ons een aanbod. Na akkoord volgt een arbeidsvoorwaardengesprek. Hierin krijg je uitleg over de arbeidsovereenkomst, CAO ZN, pensioen, onze regelingen en arbeidsvoorwaarden. Welkom bij het CAK!

Goed om te weten

  • Om er zeker van te zijn dat onze indruk van jou klopt, en we met jou een integere collega in huis halen, voeren we een pre-employment screening uit.
  • Zodra je in dienst bent van het CAK, leg je de eed of belofte af. Hiermee zweer of beloof je dat je zorgvuldig en integer zult handelen en je je houdt aan de regels die gelden bij het CAK. Je wordt hiervoor automatisch uitgenodigd.

Het CAK voor iedereen

Iedereen verdient een gelijke kans. Op de arbeidsmarkt én binnen het CAK. Wij zijn continu op zoek naar collega’s met verschillende talenten, achtergronden en perspectieven, omdat we geloven in de kracht van diversiteit. Juist die verschillen leiden vaak tot meer creativiteit, snellere innovatie en betere prestaties. Dat is nodig om onze ambitie waar te maken: snelle, gemakkelijke en foutloze dienstverlening, mét aandacht voor mensen in kwetsbare situaties. En kan alleen als onze medewerkers zichzelf kunnen zijn. Ook dát is werken met de menselijke maat.