Dienstverlening met de menselijke maat

11 januari 2020
Werken bij het CAK vraagt om bezieling voor klanten en de wil om het iedere dag beter te doen. Onze medewerkers hebben een maatschappelijk hart en zijn de belangrijkste factor om noodzakelijke veranderingen tot een succes te maken. Het CAK werkt met een verandertraject hard aan de verbetering van de dienstverlening van de overheid. Samen met gemeenten en partners in de zorgketen stellen wij de klant weer centraal. Dienstverlening met de menselijke maat noemen wij dat.

Het CAK zoekt mensen die vorm willen geven aan het verandertraject en vanuit de praktijk voor verbinding weten te zorgen. “Als het gaat om de switch naar de klantgerichte dienstverlener dan zijn wij als organisatie zeker nog niet uitgeleerd,” vertellen Daniëlle van der Vliet en Arron Bell van de Raad van Bestuur van het CAK in Elsevier weekblad 500. “Dat is en blijft een uitdaging waar wij met zijn allen hard aan blijven werken.”

Interesse om bij het CAK te komen werken? Houd de komende periode onze website www.werkenbijhetcak.nl in de gaten voor de laatste vacatures of stuur een mail naar recruitment@hetcak.nl.