Coronamaatregelen bij het CAK

28 oktober 2020

Het CAK wil ervoor zorgen dat klanten, bezoekers en medewerkers gezond blijven. Daarom hebben we maatregelen genomen om de verspreiding van het coronavirus zoveel mogelijk tegen te gaan. Hierbij volgen wij de informatie van het RIVM en de Rijksoverheid.

Afspraken vinden zoveel mogelijk digitaal of telefonisch plaats. Dat geldt ook voor sollicitatiegesprekken, tenzij anders afgesproken.

Onze dienstverlening

De maatregelen van de overheid raken heel Nederland. Ook de dienstverlening van het CAK. Wij doen onze uiterste best om de dienstverlening aan onze klanten te garanderen. De meeste dienstverlening gaat door, soms in aangepaste vorm. Lees meer informatie voor onze klanten >

Aangepaste dienstverlening voor kwetsbare groepen

Om kwetsbare groepen te ontzien, stellen wij voor onze klanten onder andere coulantere mogelijkheden beschikbaar voor het betalen van openstaande rekeningen. Hiermee willen wij voorkomen dat al kwetsbare groepen nog verder in de (financiële) problemen komen. Lees meer over onze aangepaste dienstverlening voor kwetsbare groepen >

Afspraak bij het CAK?

Als je naar het kantoorpand van het CAK komt, dan vragen we je om de volgende richtlijnen te volgen:

  • Het is verplicht om een mondkapje te dragen in de publieke ruimtes van het CAK. Dit doen wij om de gezondheid en veiligheid van jou, onze bezoekers en medewerkers zo goed mogelijk te waarborgen. Wij verzoeken je daarom om bij binnenkomst in ons gebouw een mondkapje te dragen.
  • Houd anderhalve meter afstand.
  • Reinig je handen bij binnenkomst. 
  • Hoest en nies aan de binnenkant van de elleboog.
  • Gebruik papieren zakdoeken en gooi deze na gebruik weg.
  • Schud geen handen.

Heb je corona-klachten? Blijf dan thuis en neem telefonisch of per e-mail contact op met jouw contactpersoon bij het CAK. 

Informatie over corona

Actuele informatie over het coronavirus vind je op de website van het RIVM en de Rijksoverheid.