Annemieke van Engh, medewerker Proces & Kwaliteit Backoffice

|

‘Het leuke aan mijn werk is dat er telkens weer iets nieuws op mijn pad komt’  
‘In mijn werk leer ik iedere dag: van mijn collega’s en door de dagelijkse dingen die ik tegenkom. Ik merk ook echt dat ik gegroeid ben in mijn functie. Toen ik bij het CAK binnenkwam, deed ik de retourpost op een andere afdeling. Maar ik mocht steeds meer dingen oppakken en groeide uiteindelijk door tot medewerker Klant. Het CAK is groot en heeft dan ook een grote verscheidenheid aan functies. Je kunt dus makkelijk binnen of buiten je afdeling doorgroeien en het CAK biedt je daar ook alle mogelijkheden voor’.

Samen voor de klant
‘Tijdens mijn werk ben ik continu bezig met wat er verbeterd kan worden in het proces. Hoe kunnen we klanten het beste informeren? En als er veel klantvragen over een bepaald onderwerp binnenkomen, wat kunnen we daar dan mee om het te ondervangen? Eigenlijk ben ik een bindende factor tussen verschillende afdelingen en het aanspreekpunt als er iets is.  Een project waar ik me nu veel mee bezighoud, is ‘Regie in de Keten’. Tijdens dat project werken we met verschillende disciplines samen aan verbeteringen. Het is heel leerzaam om zo’n project gezamenlijk op te pakken. De één weet meer van ICT, de ander van het informeren van de klant en zo komen we samen tot de beste resultaten. En uiteindelijk doen we het samen voor onze klanten’. 

Constant vernieuwen
‘Het leuke aan mijn werk is dat er telkens weer iets nieuws op mijn pad komt. Als de wetgeving verandert, moeten wij dit ook doorvoeren en onze systemen en processen aanpassen. Maar ook als er bijvoorbeeld iets verandert bij een van onze ketenpartners, bijvoorbeeld de Belastingdienst, moeten wij ons werk daarop aanpassen.  Daarnaast kent het CAK fijne arbeidsomstandigheden. Ons kantoor is centraal gelegen, vlakbij het Centraal Station, station Laan van NOI en met de RandstadRail voor de deur, we hebben flexibele werktijden en een dertiende maand. Kortom: het is goed geregeld bij het CAK.’