• Het geheim achter het succes van de CAK Academie: interview met Eugenie Winkelman

    16 oktober 2015

    Vanuit de ambitie om medewerkers de regie te geven over hun eigen ontwikkeling, werd vorig jaar de CAK Academie ontwikkeld: onze online digitale leeromgeving die toegang biedt tot een overzicht van alles wat met leren en ontwikkelen te maken heeft. Je kunt er trainingen, cursussen en workshops vinden die klassikaal en online worden aangeboden. Een tool om trots

    Lees verder

  • CAK op carrierebeurs Boost your future

    21 september 2015

    Vorige week zaterdag stonden Matthijs van der Linden, Nazia Mangal en Tjitske den Haan van het recruitmentteam van het CAK op Boost Your Future, een carrièrebeurs georganiseerd door de gemeente Den Haag.​ Het doel van deze beurs is de Haagse jeugdwerkloosheid van jongeren tot 27 jaar aan te pakken door hen kennis te laten maken met

    Lees verder

  • Inkoopafdeling CAK genomineerd voor Procurement of Innovation Award 2015

    22 juli 2015

    De afdeling Inkoop van onze organisatie is uit honderden inzendingen uit alle EU lidstaten een van de 8 genomineerde voor de Public Procurement of Innovation Award (PPI Award). “De nominatie voor deze prestigieuze prijs hebben we ontvangen voor de aanbesteding van onze CAK Academie.

    Lees verder

  • Jaarbericht 2014: Aangenaam kennis te maken

    29 juni 2015

    Het CAK is bekend van de eigenbijdrageregelingen, maar doet veel meer. Wist jij bijvoorbeeld dat het CAK in 2014 ook de informatiepunten voor ebola en de campagne ‘de zorg verandert’ verzorgde? Of dat het CAK nieuwe taken erbij heeft gekregen als de ouderbijdrage Jeugdwet en het legaliseren van de verklaringen voor reizen met medicijnen? Het

    Lees verder

  • Werken met input uit klantpanel

    23 juni 2015

    Bij het CAK verbeteren we samen onze dienstverlening met hulp van kritische klanten.Omdat wij optimale dienstverlening aan klanten belangrijk vinden, maken we bij het CAK gebruik van klantenpanels.Dit helpt jou in je werk bij het CAK om te zorgen dat onze klanten duidelijkheid ervaren, eenvoudig en gemakkelijk hun zaken kunnen regelen en inzicht en overzicht

    Lees verder

  • Fietsend naar werk: ’t is Groen!

    6 mei 2015

    We vinden het belangrijk dat onze medewerkers zich gezond en fit voelen. Zo hebben we een goede sportregeling, fruitmanden in de coffee corners en houden collega’s samen hardlooptrainingen. Samen met duizenden werknemers in de Metropoolregio Rotterdam Den Haag (MRDH), wordt er tussen 1 mei en 31 oktober 2015 naar het werk gefietst onder het motto:

    Lees verder

  • Sollicitatietip: wel of niet solliciteren via een online formulier?

    4 mei 2015

    Veel bedrijven gebruiken een systeem waarbij jouw sollicitatie via een online formulier direct binnenkomt bij de juiste persoon en vacature. Als een organisatie een online sollicitatieformulier gebruikt, solliciteer dan niet via e-mail of de post. Er is dan namelijk een kans dat je sollicitatie niet tijdig op de juiste plek terecht komt en (te) laat

    Lees verder

  • 63 CAK’ers lopen de Royal Ten

    18 maart 2015

    Wij vinden het belangrijk dat onze medewerkers zich gezond en fit voelen. Daarom besteden wij veel aandacht hieraan en helpen wij hierbij. Zo hebben we een goede sportregeling, fruitmanden in de coffee corners en doen we als CAK mee aan diverse hardloopwedstrijden. Ook dit jaar deden we mee aan de City Pier City Loop en

    Lees verder

  • Online game en test voor KCC

    3 maart 2015

    Sollicitanten die geïnteresseerd zijn in een functie bij ons Klant Contact Center kunnen binnenkort vanuit huis een online game en test doen via onze werken-bij-website. Tijdens deze test word je door middel van diverse filmpjes meegenomen door het CAK en ons Klant Contact Centrum. Op basis van de resultaten van de verschillende tests bepalen we

    Lees verder

  • De waarde van het Klant Contact Center

    24 februari 2015

    Bij het CAK zien we ons Klant Contact Center als de spil van onze dienstverlening. Daarmee ben je als medewerker op deze afdeling van ons én voor onze klanten van grote waarde.De Klantenservice Federatie geeft in een korte film goed weer hoe we er over denken.Het filmpje is enerzijds gemaakt om de mensen die werken in klantcontact

    Lees verder